Friday, September 19, 2008

Sambungan Rahsia Dan Kekuatan Batu Ta'at Wali

Bersua kembali. pada kesempatan kali ini saya akan mendedahkan tentang khasiat dan kekuatan batu taat wali. dengan penjelasan ini diharap tuan/ puan semua berpuashati dgn perincian tentang kekuatan batu ini sebelum membuat keputusan untuk memilikinya.

Adapun saya mengandaikan bahawa tuan/ puan semua telah faham tentang hakikat pemakaian batu cincin dan permata, jika masih belum tahu tentang perkara ini, seharusnya tuan/ puan dapat membuka laman web saya, www.batucincin.com dan baca serta fahami perkara ini yang saya jelaskan dihalaman utama bahagian bawa sekali. suka saya sentuh tentang hakikat penggunaan/ pemakaian batu dan permata supaya tuan/ puan tidak melangkaui batas-batas tuntutan agama dalam urusan ini dan dalam apa pun perkara seharian yang di jalankan. semoga kita semua seantiasa dalam rahmatNya. amin.

adapun khasiat dan kekuatan batu taat wali adalah berikut:

- sebagai pagar diri drp pekerjaan jahat orang yg ingin berbuat samada secara zahir atau ghaib.
- pagar diri, keluarga da rumah drp dimasuki syaitan.
- memancarkan aura kewibawaan dimana orang akan suka dan mendengar saranan kita.
- membuka pintu kekayaan dimana rezeki akan melimpah datang asal ada usaha.
- menjadi penawar pada penyakit zahir dan bathin
- akan hadir kekuatan/ keyakinan yg tinggi sesuai dgn keadaan diri masing-masing.
- musuh akan jadi gerun dan takut menghadapi kita.
- pelaris bagi orang berniaga.
- membuka pintu untuk mendapat ilmu laduni.
- kehadiran kebal dan anti cukur pada suatu keadaa terdesak.
- kita tidak akan binasa selagi berpegang atas keyakinan pada Allah.
- dan banyak lagi yang saya tidak dapat tuliskan disini,
- Wallahualam.

2 comments:

Mcwood said...

Knp rahsia sgt bentuk Batu & warna?

fitrie_ps said...

boleh saya tahu alamat kedai
nanti boleh saya terus pi kedai tengok